svētdiena, novembris 23, 2008

skatiens ..

Atkal nedēļa ir apritējusi. Slinkā es - neesu neko rakstījusi. Laiks :D rit vēja spārniem. Nu jau līdz nākamajām skolas brīvdienām nekas nav palicis - pāris nedēļas.
Man noteikti pietrūkst laiks. Tapēc šeit nesanāk baigi bieži kaut ko ierakstīt, bet cenšos, atšķirībā no citiem cilvēkiem, kas izveido šeit blogu, tad arī pirmo emuāru un viss - pazūd. Tas tāds mirkļa vājums, kad visiem ir un man arī vajag. Tad tikai var redzēt kas ir kas :D kā tautā saka ;)
Īstenībā baigi bieži te nav ko drukāt. Ik pa laikam.
Tagad būs pāris frāzes un domas no iepriekšējām dienām ..
*
Kad acu skatiens sastopas .. un .. vēderu pārņem patīkama knudoņa .. tas man lieka aizdomāties - kad un kapēc ne Tu un Es ? (mm)
Bet tai pašā laikā tur pat blakus - manas domas tik ātri mainās un pasaku sev nē, kaut ik pa brīdim nodomāju, kā būtu, ja būtu ..
Un nonākot citā pasaulē man jau viss ir, un tā ir tā viss nereālākā izvēle, bet tuvākā.
*
Iespējams lasītājs neko no tā visa nesaprata, bet šeit tika atklātas visas kārtis .
*
Un vēl ..
esmu tāds cilvēks, kas nenormāli visu plāno. Mans tuvāko nedēļu grafiks ir galvā. Brīžiem ar to lepojos, liekas, ka dzīvē tas noderēs, bet dažbrīd gribētu dzīvot bez laika izjūtas un telpas - ļoti spontāni, pat nedomājot par nākamo MINŪTI. Ar mani liekas, ka tas varētu nenotik nekad :D dažbrīd sametas skumji.
*
Vēlejai vakara stundai pietiks veltīt manus vārdus, gan jau ka tad, kad atcerēšos, ko būtisku, ko vēlētos jums teikt - uzrakstīšu. Bet tagad gaidu vētru ar mežonīgi daudz sniega. Šonedēļ tas spēja mani ierpiecināt un ne tikai TAS

1 komentārs:

Anonīms teica...

atklājas viss bet tai pašā laikā nekas ! ;) noslēpumainaa , kā jau vienmēr !
Lepojies , ar to kas tu esi un kāda esi , jo otra tada uz šīs pasaules nau ! :*