sestdiena, novembris 29, 2008

Rīt - 1. advente, sākas lielais gaidīšanas laiks - Ziemassvētku laikas - mani lāčukiņi saka, ka tas ir laba vēlējuma un piedošanas laiks. Mēs pieturamies pie tā un mēģinam to visu realizēt! Spēks!
*
Nekas vairs nav palicis līdz ilgi gaidītajiem Ziemassvētkiem, tikai kādas pacmit reālas mācību dienas, kurās ir jāsarauj viss iespējamais, lai Liecība izskatītos daudz maz solīda. Tas jau ir mans mērķis -hah- jau visu semestri .. skumji, bet esmu jau nogurusi no tā visa. Rīt vakarā varēšu izteikt domas par to vai man gribās brīvdienas, īstenībā protams, ka gribās, bet vai tādas kādas pagaidām viņas ir ieplānotas. Slavenais teiciens - laiks rādīs kā būs!
*
Iespējams es spēju savas izjūtas slēpt no apkārtējiem cilvēkiem, bet noteikti ne no sevis pašas. Es ļoti cera, ka tas viss nav tākā izskatās no malas. Ļoti gribu ticēt tam, ka viena vai otra puse, ko es redzu nedaudz pietēlo, bet tas viss izskatās tik patiesi un es pat atļaušos teikt, ka arī nedaudz pret*gi. Nez, mans viedoklis.
*
Gribās teikt - Viss ko ** dari mani kaitina + **** Tev skrien pakaļ kā sunītis, vai tas ir tas ko ** vēlies ?
*
No malas tas izskatās uzspīlēti, bet varbūt es jūs nepazīstu tā lai spētu to objektīvi novērtēt. Varbūt es kļudos ..
Es ceru, ka man tuvākā puse spēs man to pierādīt, vai arī vienkārši atsitīsies kā pret sienu un tikai tad atapsies, kad iespējams būs par vēlu.
*
Es negribu dzirdēt par Tevi stāstus no citiem, bet gan no Tevis.
*
Laikam pārāk skarbi viss tika uzrkastīts ..
Ir taču Ziemassvētku laiks!!! To es atkal sev atgādinu! (blush)
p.s. rbk

Nav komentāru: