otrdiena, novembris 11, 2008

90

Atkla es te uzpeldu, bet gribās kaut ko uzrkasīt .., bet tādu pārdomātu!
Šodien mani pārņēma tāda jauka sajūta, pat nezinu kā to varētu noformulēt.
  • atmiņas - mana 1.kl. skolotāja iedeva man aplūkot MANAUS darbiņus, kurus biju veikusi 1. klasītē, liekas, ka tas bija TIK sen, bet skatoties bija sajūta, ka to visu būtu darījusi VAKAR! Spēcīgas sajūtas! Bet nu jau ir pagājuši daudzi gadi .. varētu pat kādu (laimes) asariņu nobirdināt par aizgājušajiem gadiem!
  • gribētos lietot vārdu nostaļģija, bet varbūt tas tā nav īsti vietā. Bet bij patīkami nedaudz pacensties - dekorēt klasi par godu Latvijas dzimšanas dienai. Mēs visi esam dažādi tāpat kā mūsu domas un katrs Savu dzimteni redz savādāk - bet viss ir tik jauks, mīļš, pozitīvs, ka prieks tikai noskatīties .. Tie ir svētki!

Tā diemžēl bija foršākā dienas daļa (mm)

Tagad mani ir pārņēmušas dusmas - daudz dusmas, nezinu uz ko, lai to visu izgāž. Gan jau ka pa ceļam pagadīsies, kāds laimīgais kam tas viss tiks un noteikti tas nebūs tas kuram to vajadzēs dzirdēt. Un pats sliktākais - diena vēl nav beigusies!

UZSPRĀGŠU !!! .. ceru, ka šodien, jo rīt man vajadzēs veiksmi ~

p.s. parīt arī ..

Nav komentāru: