svētdiena, novembris 23, 2008


Neticēsiet!
Vētru es sagaidīju :))
Esmu priecīga.
Tādu es iedomājos Ziemassvētku rītu, kad mani pamodina, es paskatos ārā pa logu, un viss, VISS ir piesnidzis BALTS un apkārtējie ir mīļi.
Sapnis, bet šodien daļiņa no tā piepildijās, tikai nav Ziemassvētku rīts.
Nekas, bet tomēr.
Ļoti ceru, ka sniegs ātri NE-nokusīs (4 zilbes)
Sāku sajust, jauko svētku noskaņu un gribās darīt viss kaut ko labu ..
Laiks rādīs un enģelīši ar zvaigznēm kabatās parādīsies arī manā pasaulē!

4 komentāri:

Miranda de Moura teica...

Bom dia!! bjão

Džo teica...

jaa.. laiks ir jauks. :) Par spīti aukstajam vējam ir patīkami tagad sēdēt pie loga redzot, kas notiek ārā.. un jā-tieši tādu pašu Ziemassvētku rītu esmu iedomājusies es.. :) vab nedaudz lielākas kupenas vēl.. :D

Anonīms teica...

jaa , piekriitu , laiciņš ārā forš :D
Ahhh vēl tikai paris nedēļas :))

Lapsa teica...

Visa diena šodien ir labā, itsevišķi ne-ķī-trī-bas (4 zilbes) pie DSN :D