pirmdiena, maijs 10, 2010

Virsraksts/ izjūtas

Iedomājaties, cilvēki ir tādas pašas būtnes kā citas dzīvās radības uz šīs zemes, bet ir tikai viena atšķirība, kas mūs padara savādākus. Mums ir spējas - RUNĀT. Izteikt savas domas, sazināties un visi citi iespējamie darbības veidi, ko vien var veikt sakarā ar šo lietu.
Cits jautājums ir tas, cik lielā mērā mēs to izmatojam? + vietā vai nevietā!
Redziet, cik sarežģītas ir cilvēkveidīgās būtnes!?!?
Un tieši cik sarežģīta ir Linda?
Es varētu kliegt, stāstīt, smieties, jokot, teikt visu, ko es domāju, tagad un tulīt, bet es to nedaru - vārdi nenāk pār manām lūpām - KAPĒC????? Es varu tikai apskauzt, novērtēt, priecāties un apēst ar acīm...
***
to be continued

1 komentārs:

Anonīms teica...

Linda ir buutne kas ir pati par sevi .. kaa Briiviibas piemineklis !! Vinju dazkart ir gruuti izprast bet to es emsu iemaciijusies ! ;)
Vinja var pateikt , bet japarvar sevi ! Un ja vinja pateikt tad citiem bus mute ciet ;)
..... (h)