trešdiena, maijs 05, 2010

izvēlies tēmu

vienā jaukā dienā man tika uzdots jautājums:
ko viņi (draugi) dara tavā labā, lai uzlabotu tavu garstāvokli?
man tika dots neliels mirklis, lai apdomātos. es meklēju atbildi. nonācu pie vārda - neko. tanī brīdī es saskumu, bet ballīte turpinājās! pag, tas nav viss, jo tad kad man ir dots mazliet vairāk laika tā NAV :P
atgriežamies pie vecās labās tēmas - joki. šoreiz es teikšu tā ... joki paliek joki, bet kad tiek nonākts pie realitātes es nobremzēju, apstājos un nespēju turpināt.
tā nu tas ir!
vēl. šī bija savāda pieredzīte, pēc kuras ir izdarāmi daudz, jo daudz secinājumi un pēc tā es varu teikti - vairs ne-kad :D
sapņi, tie atkal mani vajā :( mirkļi, ko es redzu naktī atkārtojas dzīvē, un ne vien vienu reizi, un ziniet - ne ar vairākiem cilvēkiem, bet ar VIENU
aaa un man patīk 20+
es neesu eksperts bet man liekas ka tagad es ēdu garšīgu kūku un klausos OMG kas vēl tā riktīgi nav apnicis un pa vidam iemetu aci LBL2 finālā!
ČAAAAAAAAAVVVVVVVVVV~~~~~~~~~~~ :)

3 komentāri:

Anonīms teica...

Tikai +20 ?? :O man likas ka +21 ? :D
Tēma - gadzilions!!
Sapnji - tie ir tavējie , viņi tevi nepārstās vajāt . Varbūt Biss pierims bet viņi būs ;)
A es tevi samīļošu tikai pēc 40 min ;) :* :D

Linda teica...

20+ un 21+ ir divi dažādi jēdzieni, kādreiz pajautā ko tas nozīmē! :P

Unknown teica...

Nu reāli es arī neesmu ekspers un saku ka ne-kad, nopietni :D

OMG (love)