pirmdiena, oktobris 11, 2010

foto izstāde 13

FOTO IZSTĀDE - summer 2010

Kas? - atlikušie zvēri
Kad? - lietainajā laikā
Kur? - Ikšķile
Kāpēc? - atvadas
Ar ko? - Elbakjanu
Kā? - guļot
Kādēļ? - vārda diena

















p.s. Lielākā fotosesija, paslēpes, ēšana ... viss tā kā tam jābūt! ;) + pirms tam V-diena, kuru iespējams es NEKAD neaizmirsīšu, viens no tā iemesliem, publiski spēlēt basketbolu ar zeķēm :D Un ja jau lietus sāk līt, tad tas nozīmē, ka arī vasara ir beigusies. Paldies par uzmanību un es ļoti ceru, ka patika mana 1. un vissticamāka arī pēdējā publiskā foto izstāde :D Rudens ir klāt, jaunas domas arī ... iespējams uz drīzu tikšanos šeit pat, ja nu tomēr man sagribēsies jums kaut ko interesantu izstāstīt iz manas dzīves!

1 komentārs:

Lapsa teica...

Man ļoti, ļoti patika :) Un pēkšņi tik daudz domu galvā un atmiņas par visu :)