sestdiena, oktobris 25, 2008

punkts

Intrese.

Tā vienā vārdā var saukt iemeslu, kapēc es mēģināšu šeit rakstīt blogu. Manuprāt blogu rakstīšana ir liekama vienā līmenī ar dienasgrāmatas rakstīšanu. Mani tas nekad nav saistījis, bet šoreiz es nolēmu pamēģināt. Šinī brīdī to var saukt arī par nelielu špikošanu no draugu loka, bet ir interesanti palasīt, ko citi raksta, domā. Redzēs cik ilgi es spēšu šeit kautko drukāt, varbūt mana intrese drīz vien noplaks un palikšu tik pie tā, ka lasīšu to ko citi raksta.

Vairāk to darīšu sevis dēļ, nevis, lai citi zinātu kā jūtos, ko domāju un ko daru! Kāda iespēja, ka kāds šeit arī kautko izlasīs, ko rakstu :D


Mēģināšu ..

3 komentāri:

Džo teica...

Lindaa! Es pat nezināju, ka Tu te esi :) Cerams, ka interese nenoplaks un patiešām redzēšu te daudz ko.. tas tiešām ir interesanti.. vismaz man :)

Linda teica...

laiks rādīs, bet pašlaik manā sejā raisās smaids :)

Anna teica...

Opā, ar vien vairāk juanu seju parādās šajā vietā. Tas mani priecē! :)