pirmdiena, janvāris 19, 2009

silent film

Mūsdienās ļoti daudz, kas tiek noklusēts.
Cilvēki par lietām nerunā ļoti atklāti - vismaz ikdienā.
Protams IR indivīdi, kas saka visu ko domā.
Tai skaitā arī es - labāk noklusēju nekā pasaku.
Dažreiz tā ir vienīgā izeja, lai izdzīvotu tajā pasaulē, kurā pašlaik esi nonācis.
Bet dažreiz ir vērts pateikt, ko domā.
Klusēšana ir ieradums.
Šodien uzzināju lietu par ko biju pārsteigta.
Daudzi bija noklusējuši to pašu, ko es.
Savā ziņā prieks, ka man tuvs cilvēks ar mani padalijās savos vārdos ;)
Bet šos vārdus vajag dzirdēt tikai īstajiem cilvēkiem.
  • kaut uz mirkli dzirdēt cilvēka domas
  • kaut uz mirkli visi runātu vienīgi patiesību un teiktu, ko domā

Vēlēšanās, kuras nekad nepiepildīsies .. bet atcerieties, ka tās nav vērstas uz ļauno (paskaidrojums: noliedzošs, noraidošs, nelabvēlīgs; slikts, nosodāms; nevēlams) - tagad manas domas plūst tikai vienā virzienā

-----> pozitīvajā

(paskaidrojums: apstiprinošs; tāds, kurā izpaužas labvēlība, piekrišana, atzinība)

p.s. šodien izdzirdēju vairrākkārt jautājumu: Kapēc es (kāds) esmu ļauns ?

1 komentārs:

Džo teica...

Ja es teiktu visu, ko domāju un nenoklusētu savas emocijas un viedokli, tad agrāk vai vēlāk tiktu nolīdzināta gar zemi. :/ Ko darīt.. cilvēki baidās no patiesības un kritikas.